مدیرکل آموزش عمومی، پایه و همگانی جمعیت هلال احمر گفت: آموزش پیشگیری از گرمازدگی در اربعین توسط هلال احمر در حال انجام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم تفاهم نامه همکاری فی مابین معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی و قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه با حضور فرمانده قرارگاه و معاون صنایع دستی کشور برگزار شد.
مدیرکل آموزش‌های همگانی هلال احمر گفت: در مراسم بزرگ روضه باید در صورت امکان را خروج اضطراری تعبیه شود تا در صورت بروز حادثه تخلیه افراد به موقع و ایمن اتفاق بیفتد.
اولین دوره آموزشی ایمنی و کمک‌های اولیه در ایام محرم و صفر توسط مرکز آموزش‌های الکترونیک جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود.
سرپرست حجاج ایرانی در عربستان با اشاره به اینکه هلال‌احمر در پاسخ درمانی به حجاج عملکرد موفقی دارد، بر لزوم تمرکز بیشتر بر ارائه آموزش‌های خودمراقبتی به زائران تاکید کرد.
مدیرکل آموزش‌های همگانی جمعیت هلال احمر گفت: در یک ماه گذشته 564 هزار نفر با مراجعه به سامانه آنلاین آموزش‌های جمعیت هلال احمر در دوره‌های متنوع آموزش غیرحضوری شرکت کردند.
مدیر کل آموزش‌های تخصصی جمعیت هلال احمر از آموزش تخصصی ۶۷ هزار و ۲۶۹ امدادگر با برگزاری ۲ هزار و ۶۵۴ دوره آموزشی در سال گذشته خبر داد.
مدیرکل آموزش‌های همگانی جمعیت هلال احمر از برگزاری دوره آشنایی با تغییرات اقلیم در سامانه آموزش آنلاین هلال احمر خبر داد.
مدیرکل آموزش‌های تخصصی جمعیت هلال احمر گفت: در سال گذشته به طور متوسط در هر روز ۷ دوره آموزش تخصصی امدادگران در رشته‌های مختلف نجات در سراسر کشور برگزار شد.
مدیرکل آموزش‌های تخصصی جمعیت هلال احمر گفت: در سال گذشته به طور متوسط در هر روز 7 دوره آموزش تخصصی امدادگران در رشته‌های مختلف نجات در سراسر کشور برگزار شد.
هلال احمر اعلام کرد؛ ۳۷۷ هزار و ۱۰۵ نفر مهاجر افغانستانی، سال گذشته هنگام خروج از ایران، در گذرگاه مرزی دوغارون، آموزش‌های لازم در زمینه خطرات مین فراگرفتند.
اصفهان- معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: چادرهای راهنمایی مسافران نوروزی در مبادی ورودی استان اصفهان برپا شده و به مسافران آموزش‌های کوتاه امدادی ارائه می‌شود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر نگرانی‌ها در مورد موضوع بدحالی دانش‌آموزان کاهش یافته است، بنابراین آموزش‌های حضوری به صورت جدی پیگیری خواهد شد.
مدیرکل آموزش‌های همگانی جمعیت هلال احمر گفت: برای پیشگیری از حادثه باید از اکنون نکات ایمنی را رعایت کرد تا مراسم چهارشنبه سوری بدون حادثه برگزار و تبدیل به چهارشنبه‌سوزی نشود.
فرمانده یگان‌های ویژه فراجا گفت: مجموعه یگان‌های ویژه با راهبرد و استراتژی برگرفته از تجربه و تخصص نوین و با اقتدار توأم با بصیرت، حتی فرصت اندک جولان را از دشمنان داخلی و خارجی گرفت،
مدیرکل آموزش‌های همگانی جمعیت هلال‌ احمر راهکارهای کلیدی را برای نجات جان فردی که در سرما مانده و دچار یخزدگی شده است، تشریح کرد.
مدیرکل آموزش‌های همگانی جمعیت هلال‌احمر راهکارهای کلیدی در مواجهه با فرد دچار یخ‌زدگی را تشریح کرد.
با افت دما و استفاده بیشتر از وسایل گرم‌کننده، خطر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن افزایش یافته‌است. مدیرکل آموزش‌های همگانی هلال احمر می گوید با رعایت چند نکته این خطر از افراد دور خواهد شد.
مدیرکل آموزش‌های همگانی جمعیت هلال احمر گفت: پناه‌گیری در چارچوب در‌های ساختمان توصیه‌ای منسوخ شده است. با توجه به ساخت و ساز‌های جدید اکنون این اقدام نه تنها حافظ جان مردم نیست، بلکه خطرساز است.
آتش‌نشانی تهران با هلال احمر برای افزایش آموزش‌های آمادگی در برابر مخاطرات در مدارس همکاری می کنند.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با اشاره به آموزش امداد و نجات در قالب طرح دادرس گفت: آموزش‌ها به صورت دائمی ادامه خواهد یافت.
مدیرکل آموزش‌های همگانی جمعیت هلال احمر گفت: بخش نخست آموزش‌های آشنایی با تغییرات اقلیمی از امروز در سامانه آموزش آنلاین «خانواده آماده در مخاطرات» به زبان فارسی در اختیار عموم مردم است.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از آمادگی ۱۰ هزار مربی سازمان جوانان در سراسر کشور برای ارائه آموزش‌های امدادی در مدارس و مهدهای کودک خبر داد.
معاون تربیت و آموزش نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: آموزش‌های ارتش همواره با نگاه به آینده و متناسب با شرایط نبردهای آینده ارائه می‌شود.
مسئول هماهنگی خانه‌های هلال گفت: توسعه آموزش‌ها به ویژه آموزش‌های همگانی امدادوکمک‌های اولیه یکی از اهداف مهم راه‌اندازی خانه‌های هلال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ